Ψάχνοντας (δηλαδή βλέποντας) όχι και τόσο γνωστές ταινίες (κυρίως παλιές). Και ευκαιρία να θυμηθούμε (ή να γνωρίσουμε) κάποιες κλασικές!

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Οι χειρότερες ταινίες της δεκαετίας

Σίγουρα υπάρχουν... άπειρες! Στη λίστα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τις χειρότερες ταινίες αυτής της δεκαετίας που τελειώνει σε λίγο καιρό, κατά την άποψη του υπογράφοντα. Είναι αυτές που έχουν κάποιο όνομα α' βεληνεκούς, είναι αυτές που έκατσα δυστυχώς και είδα ολόκληρες αλλά πολύ απλά δεν βλέπονται! Για τυχόν παραλείψες, προσθέστε άφοβα.

Mission to Mars: η χειρότερη ταινία του Brian De Palma, μακράν. Αποστολή στο χειρότερο.
Little Nicky (Ο γιος του διαβόλου): ο Adam Sandler μού είναι γενικά αντιπαθής, αλλά εδώ έδωσε ρεσιτάλ κακογουστιάς. Κρίμα για τον Harvey Keitel, που συμμετείχε.
Mission: Impossible II: ολόκληρη η ταινία μπορεί να βγάλει άπειρα επεισόδια για τους MythBusters!
The Fast and the Furious: όσο γρήγορη ήταν, άλλο τόσο γρήγορα εξαφανίστηκε από το μυαλό.
Jeepers Creepers: βλακεία, που είχε και συνέχεια. Κανονικά αυτή συγκαταλέγεται στα μπι-μούβιζ που επιτρέπεται να είναι χάλια, αλλά είπα να την προσθέσω εδώ.
Pearl Harbor: η αμερικανική ιστορία και πώς να την αποφύγετε.
Lara Croft: Tomb Raider: μείνετε καλύτερα στο βίντεο-game
xXx: αν ο Κρουζ έκανε τα απίστευτα στο M-I-II, τι να πει εδώ ο Βιν Ντίζελ...
Bad Company (Κακές παρέες): ανούσια ταινία, που θυμίζει πιότερο κουραστικό επεισόδιο τηλεοπτικής σειράς.
Charlie’s Angels: Full Throttle (Οι άγγελοι του Τσάρλι: Δράση πέρα από τα όρια): βλακεία πέρα από τα όρια. Αν το πρώτο μέρος παίρνει ένα αστεράκι, αυτό παίρνει μείον άπειρο!
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (Λάρα Κροφτ: Το λίκνο της ζωής): αφού δεν μ' άρεσε το πρώτο, γιατί έκατσα να δω και το δεύτερο; Είμαι μαζοχιστής τελικά.
Dreamcatcher (Ονειροπαγίδα): τρόμαξα από το πόσο άσχημα μπορείς να φτιάξεις ένα έργο. Ο Lawrence Kasdan να σκηνοθετεί ταινία Steven King; Και το αποτέλεσμα να είναι τόσο χάλια;
Troy: καλύτερα να έβλεπα τις ταινίες-χλαμύδα της δεκαετίας του '50 και του '60!
Alfie: με τον Jude Law, όχι η φοβερή του Michael Caine. Δεν μου άρεσε ο χαρακτήρας, δεν μου άρεσε ο ρόλος, δεν μου άρεσε η μεταστροφή του χαρακτήρα του, δεν μου άρεσαν πολλά. Άλλο τα 60's, άλλο τώρα.
Alien vs. Predator: κωμωδία τεράτων!
Ghost Rider: η επιτομή της ξεφτίλας για τον Nicolas Cage. Και λέγεται ότι θα βγει και 2ο μέρος!
Bride Wars (Νύφες σε πόλεμο): Αυτό, πώς έκατσα να το δω, είναι απορίας άξιο. Βραβείο υπομονής για τον υπογράφοντα. Ευχαριστώ και αντίο στα ψάρια!
Blade 2: (προσθήκη της τελευταίας στιγμής) Βίντεο-γκέιμ σε έκδοση ταινίας! Παπαριά δίχως τέλος...

9 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Η Ονειροπαγίδα είναι η χειρότερη ταινία που έχω δει στη ζωή μου. Ίσως να φταίει το ότι την είχα δει σε σινεμά κι έκλαιγα και τα λεφτά μου εκτός από τον χρόνο μου!

Μεγαλύτερη φόλα δεν έχω δει. Και δεν είναι από τις ταινίες που είναι τόσο κακές που είναι καλές.

W. είπε...

Πωωωω... Αμέτρητες. Θα διαλέξω δέκα:

NORBIT
300
THE WHOLE TEN YARDS
CHEAPER BY THE DOZEN 2
THE SWEETEST THING
TOKYO DRIFT
CHARLIE'S ANGELS FULL THROTTLE
DREAMCATCHER


Δε θυμάμαι άλλες!~!! :(

lt.aldo raine είπε...

όλες οι ταινίες του μεγιστου Uwe Boll
Armageddon
The Pursuit of Happyness
Wild Wild West
The Patriot
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

αυτές μου έρχονται τώρα...

εμενα πάντως το alfie μου άρεσε... λάτρεψα αυτόν τον χαρακτήρα...βεβαια δεν έχω δει την ταινία με τον Michael Caine.

W. είπε...

Είμαι απαράδεκτος. Ξέχασα να αναφέρω το χειρότερο έργο της δεκαετίας (παρεμπιπτόντως συνέχεια ξεχνάω να το αναφέρω τη στιγμή που πρέπει τον τελευταίο καιρό):

GIGLI

Η ταινία που κάνει τον Εντ Γουντ να τρεμει και ενδεικνύεται να σας φτιάξει την ημέρα μέσω γελωτοθεραπείας για το πόσο κακή είναι.

Επίσης και τα δύο ανεκδιήγητα ΣΚΟΥΜΠΙ ΝΤΟΥ, τα οποία είδα μόνο και μόνο λόγω νοσταλγίας προς τη σειρά.

W. είπε...

Ρε Άλντο, μια χαρά ήταν ο τέταρτος Ίντι.

zisis είπε...

Χαχαχα! Ωραίες επιλογές!

Το Gigli όμως δεν το έχω δει ακόμα και λέω, μάλλον, να μην το δω...

Michael Corleone είπε...

Όπου παίζει ο Μπεν Άφλεκ και Τζένιφερ Λόπεζ.(αν κι από αυτή βλέπεις "υπόβαθρο")
Τα Τέσσερα Δωμάτια δεν θυμάμαι αν είναι αυτής της δεκαετίας αλλά και να μην είναι την βάζω ως διαχρονική Υπερσαχλαμάρα.
Επίσης το Death Proof
και το ρημέικ της "Προφητείας" κι ένα του Βαν Σαντ που κοιμήθηκα στο μισάωρο με ενα αυτοκίνητο σε μια ερημιά, τελος τήν Νία Βαρντάλος ως αντιπαθέστερη φάτσα σε οθόνη.
Το βραβείο κερδίζει ο "Κωδικός ντα Βίντσι"
Διάβαζα κι αθλητική συγρόνως.

zisis είπε...

Με βάζεις σε σκέψεις να κάνω ένα αφιέρωμα στις διαχρονικές Υπερσαχλαμάρες, αλλά μου φαίνεται ότι θα είναι ατελείωτο...

Ανώνυμος είπε...

Θα βραχυκυκλώσω αν κάτσω με τέτοια ζέστη να σκεφτώ τις 10 χειρότερες.

Θα με βρεις 100% αντίθετο όμως για το Blade 2. Κατώτερο του 1 αλλά όχι και σε top με χειρότερες!